Friday, April 30, 2010

Mummy... I got teeth!

Hey Buddies,

Today I'm not going out for lunch, juz lepak office n surfing (itu le keje I...). Suddenly rindu sgt Amrin Hafiy, teringat crita 3 hari lepas "Amrin Hafiy da ada gigi"...I didn't realised that, until K.Pija (pengasuh Amrin) bg tau ..Amrin da ada gigi! Huh time tu I feel so excited; mana tak nye...baby lain 5-6 mths dah tercongok gigi bwh 2 btg, Amrin Hafiy 8mth blom ada gigi. Gigi yg nak kuar pun cam malu² kucing je..



These are the info on "Teething age of deciduous teeth":



Central incisors : 6–12 months
Lateral incisors : 9–16 months
Canine teeth : 16–23 months                       
First molars : 13–19 months
Second molars : 22–33 months


So, normal la gigi susu Amrin Hafiy ni kuar time umurnye 8mth. ;D

Apa yg penting,.....................................(bkn kerjasama la)


Amrin Hafiy SIHAT sentiasa!

Mummy syg Amrin Hafiy!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails